076-541 76 99 / 06-11243881 info@vt-springkussens.nl

FAQ

Veel gestelde vragen:

Op deze pagina staan antwoorden op  diverse vragen. Staat uw antwoord hier niet bij, mail ons dan even: info@vt-springkussens.nl

Zijn de prijzen op jullie website inclusief BTW ?

De prijzen die u bij de producten in onze webshop ziet staan zijn inclusief BTW. In uw winkelmandje wordt de BTW berekend en ziet u de totaalprijs. Onze prijzen gelden voor 1 dag huur.

Kan ik bij slecht weer annuleren ?

Ja, u kunt 1 dag van tevoren annuleren. Hier zijn dan geen kosten aan verbonden. Dus geheel gratis en geen verplichtingen.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen ?

U kunt bij ons betalen via iDEAL ( vooraf ), of CONTANT bij afhalen van het gehuurde artikel. U kunt dit selecteren in het winkelmandje.

Wanneer kan ik het springkussen ophalen ?

Als u een springkussen huurt dan kunt u deze op de dag zelf of de avond ervoor ( indien mogelijk ) ophalen. Retourneren kan ’s avonds na gebruik of de volgende ochtend voor 10 uur. Andere tijden mogelijk in overleg.

Hoeveel is de borg ?

Wij vertrouwen erop dat onze klant normaal met een springkussen omgaat, dus GEEN BORG.

Kan ik gelijk definitief huren of kan ik ook een vrijblijvende offerte aanvragen ?

Via onze website kunt u alleen offertes aanvragen. U krijgt dan een ontvangstbevestiging. Hierna nemen we met u via de email of telefonisch contact op mbt. de huurmogelijkheden.

Hoe worden de transportkosten berekend ?

De transportkosten bestaan uit een starttarief ( laden en lossen ) en kilometerkosten. Dit starttarief is € 10,- inclusief BTW. Daar tellen we de kilometerkosten bij op, deze bedragen €0,48  inclusief BTW per kilometer.

Hoeveel 'kost' een blower aan stroom ?

Een springkussen blower van 1100 Watt kost tussen ongeveer de 25 en 35 eurocent per uur aan stroom.

Wat zijn de stroomgegevens ?

Deze zijn: 220-230Volt, gewoon stopcontact. Vermogen: 1100Watt

Moet de blower constant aan staan ?

Ja, zodra je de stekker uit het stopcontact haalt, dan zakt het springkussen langzaam in.

Hoe snel is een springkussen opgeblazen ?

In slechts enkele minuten is deze opgeblazen.

Past het springkussen in mijn auto ?

Bij onze springkussens hebben we bij transport de maten aangegeven. Vaak gaan de kussens van mini, midi in de meeste auto’s met de bank plat. De standaard springkussens gaan in een stationwagen. Voor de overige kussens adviseren wij een aanhangwagen of een bestelauto.

Zijn de springkussens gekeurd mbt veiligheid ?

Ja alle springkussens zijn gekeurd door Vincotte Breda, dit is de enige instantie in Nederland die springkussens mag keuren. De springkussens hebben dan ook ’n certificaat.

Ik huur een kussen voor op de zaterdag. Kan ik deze op zondag terugbrengen ?

Dat is geen probleem, neemt u daarvoor even contact met ons op.

Mag het springkussen op een verharde ( bestrating ) ondergrond staan ?

Ja, maar dan altijd een grondzeil gebruiken ( wordt meegeleverd ).

Zetten jullie het Springkussen op en moeten wij helpen ?

Als optie kunt u kiezen voor het springkussen door ons te laten opzetten en na afloop weer afbreken. U hoeft niets te doen!

Moet de huurder de springkussens zelf schoonmaken ?

Ja, met b.v een zachte handveger kan deze schoongemaakt worden.

Schade aan het springkussen.

Een schade aan het springkussen kan altijd per ongeluk ontstaan, wij gaan tenminste niet van ‘bewust’ uit. Wij willen u vragen ons direct te melden als er schade tijdens uw huurperiode is ontstaan. Wij zullen proberen de schade zo goed mogelijk te herstellen, in sommige gevallen zullen we hiervoor de fabrikant of een herstelservice moeten inschakelen. De kosten voor het uitzoeken en het herstellen van de schade ( inclusief transport naar en van fabriek ) worden door ons aan de huurder doorbelast door middel van een factuur. In het geval wij de schade zelf kunnen oplossen hanteren wij voor het eventuele uitzoek- en herstelwerk een tarief van € 38,- excl. BTW per uur met een minimum van 1 uur.